Morgonpigg?

Bad news. Blondinsimon lade ned sin blogg, fast han hade medgång, 138 unika efter 1 dag!
Hey folks!
Jag är så himla trött idag, orkar inte.. vad säger jag :P hahaha jag är typ hyffsad pigg idag. :) sov sent vaknade vid 11 tiden, sen nu sitter jag på min varma gosiga säng och myser med min laptop. Vet ni en grej? Nej det kan ni inte veta innan jag har berättat. Jag tror att jag har kommit över min besatthet över en person. Happy å hans vägnar.

Allt gick bra igår, eller inte egentligen men hyffsat. Satt i skolan till 16.30 för att skriva mitt uppdrag klart, åkte hem, utan att läsa igenom den 8). Får hoppas på att läraren typ inte ser alla slarvfel, hahah!

Klockan 18 typ skulle jag hem till Vale, men det blev typ inte av, skulle hem till pappa och lämna min dator, men så sa typ Yohanna: Kom vi drar till gården. Visst tänkte jag.. efter lite sms:ande väntade jag på dem här på min hemort^^. de kom inte på 1 timme, jag smsar, på 2 timmar så får jag typ veta att de är på väg.. Hm.. 3 min med tåg tar 3 år för dem. Så kom de hit, Yohanna var i ren panik, eftersom hon hade vip-biljetter till Chrisbrown, men inte var 20, sen blev chocken större, de kollade inte leggen. Ja så fick man lyssna på hennes tjaat hela kvällen ;)

Men jag har saknar mina två töntiga kompisar, typ jag har blivit dissad varje fredag på grund av Vales, typ varma hjärta gentemot människor. Och jag har dissat på veckodagarna på grund av plugg. Men det ska bli ändringar.

Med en man mindre i mitt liv, har jag mer tid till mina tjejkompisar^^

Men en ny man skulle inte sitta fel? ;) (Jag tror, seriöst att jag har något mansrelaterat tvångssyndrom, tänker på olika män hela tiden, ska nog söka hjälp om det inte går över, ele rom det går överstyr).

Tchau galerraaaa :D


Kommentarer
Postat av: 9:4 Emma ;)

Hatar att han la ner sin blogg!! Älskade den bloggen, äkta kul att han klankade ner på Blondinbella. Har du någon kontakt med några andra från 9:4 än Vale m.m? :D:D Älskar att du skriver blogg :D Ta inte bort din blogg! Ha det skit bra nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback