Long tome no see!

Jag är den enda..
Eller jag borde vara det. Jag förstår inte att folk klarar sig utan mig i sina liv. Nej, jag är inte självcentrerad, och nej inte heller en egoist. Man ska få ut det man känner och det är så jag känner just nu, på sätt och vis, men samtidigt orkar jag inte med alla som har haft plats i mitt liv och det känns mer än bra att ni är borta ocgh att jag har fått lite mer utrymme till människor som verkligen bryr sig och som jag vet uppskattar mig mer och som jag är.

Jo, sen var det att jag är så besviken på en person. Han vet det. Vill bara skriva att han borde ha fattat från första dagen att jag inte var som han trodde. Jag lyssnar inte på någon, jag gör inte som någon vill, om nu inte jag verkligen känner för det.
_____
Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg, jag skulle kunna skriva att jag ursäktar det och att jag kommer bli duktigare med bloggandet, men jag vet att allt det vore lögn, jag har provat förrut, och jag orkar inte bry mig igen.
_____
Fredags - Jag och Carro shoppade lite efter "skolan" i stan, det var kul och skönt, men väskan vägde bly.

Helgen - Katten, som bor hos min pappa, har fått 4 söta små kattungar, skitsöta, de är drygt 4 dagar gamla nu, skitsöta. Jag tycker att vi borde lära oss av kärleken som djur har till sina barn, och att vi borde sluta bråka så mycket, och kriga efter makt och materialism. Jag orkar inte längre att varje dag ska vara en konflikt i sig.

På tal om konflikter, jo alla i min klass vet om det, men ni andra, jag har ett uppdrag att göra i skolan, Den ska in på fredag kl 15. Tog mig 1 vecka att "skriva" en sida, just nu så måste jag skriva 8 till, hur ska jag hinna på 1 vecka? Jag borde lägga i ett kål nu och typ.. skärpa mig. Men ärligt talat, jag vill inte, och jag bryr mig inte.
_____
                                        "Låt aldrig andra människor bestämma vad du klarar av eller inte"

Kommentarer
Postat av: caroline

Ta inte skit från nån, lyssna inte på någon det är 2000 talet vi är självständiga kvinnor.
väskan va bly men slite shopping brände många kalorier och tvivel.

nya tag i morgon sitta kvar i skolan till 4 och sedan på tisdag träna länge på idrotten. och snart är det lov igen We will survive


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback