gaah, illamående

Ja, nu sitte rjag hemma, fast jag borde vara i skolan.. :( Mina ögon känns som sand, och jag kunde inte sova inatt.. ont och har typ en seg obehaglig känsla i hela kroppen. Antagligen somnbrist, en av alla hälsofaktorer som inte uppfyllts.. kosten, motionen och den sociala gemenskapen har inte heler varit någorlunda lyckad i helgen. Stressad har jag varit också, vilket jag fortfarande ÄR. Aja, får vila ut idag så att jag mår bättre imorgon. Nya dagar, Nya tag.

Mitt sovrum ser ut som ett bombnedslag. Vi tog ner hyllorna från väggen för att göra om, det var typ 1 vecka sen nu och de ligger fortfarande mot väggen i mitt rum, min kära stol jag kastade kläder på har mamma gett till välgörenhet, så nu, ligger  mina kära dumma kläder på golvet och dammar, ni ska se hur det ser ut. Kläder, böcker, en fet pilatesboll och en massa förvaringslådor som har sin motsata effekt. Önskar att jag hade en fet stor förvaringslåda som jag kunde stoppa de små i.

Btw, jag förstår alla som inte pallar till skolan längre, vet att många hoppar av nuförtiden, men snälla för min skull ni är flera som har gjort det nu, tänk på morgondagen. Jag skulle också kuinnat hoppa av, men det finns inget värre än människor som inte försöker.  En person jag känner är jag verkligen glad över att han/hon lyckats börja om.. hoppas det ordnar sig denna gång.

Juste, på tal om allt och inget. Jag skriver ju om Darfurkonflikten, jag har hittat lite bilder som jag vill dela med mig
av.


Andra bilden visar hur en by såg ut efter att regeringen bombat den. Jag hoppas att ni vet hur lyckosamma ni är som har en dator just nu, och lever. Ni har möjligheter till mycket, tänk på det. Det försöker jag göra iaf.. fastän jag vet att det kan vara jobbigt att hålla uppe allt.

Ja, detta var ett tidigt inlägg från mig. Ska vila ut nu så att jag kommer på fötter.

Ha det bra folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback