I'm just here..

Hey world.
Vad ska man göra? Man vill ju alltid vinna, men man orkar inte satsa. När man väl satsar så satsar man på fel grejer och förlorar i alla fall. Denna gång vet jag inte hur jag ska göra, känns helt off att behöva tro att något jag vill är fel.

Igår skulle jag till gymmet men Yohanna och Vale, men inget blev av det. Hann helt enkelt inte och jag orkade nite heller, idag hände det samma sak. Men jag orkar inte bry mig. Jag fick igår veta att jag inte kommer att få MVG i religion, men med min jkävla dåliga satsning så är jag nte förvånad. Jag analyserade politiken istället för religionen stod det? Jasså.. o.0 ? (hopp finns än, i slutet av period 3 kanske jag lyckas, så mvg är inte utom räckhåll -än.)

Men det kommer ju fler chanser.. jag hoppas att jag integör bort mig lika hårt.

Nu till det positiva i mitt liv.  (?)
Imorgon ska jag med Niki på någon dansskola och prova på olika danser, ser fram emot det, och det ska bli kul.. =)

Har varit i skolan i onödan varje dag denna vecka, eftersom vi inte har haft lektioner, imorgon blire samma sak igen, men det är inte mitt fel, jag orkar inte bara vara hemma, ´trivs i skolan.  Ska nog börja leta sommarjobb snart, har ni några tips? Vill ju ha något att pilla med i sommar, och jag är ju inte i rätt ålder för att bli strippa, so help me.

Aja, borde plugga, men vill inte, orkar inte och framförallt, jag bryr mig inteee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback