Gym och Män, fortsättning! (Allmänna klagodagen)

Nu är jag tillbaka :)
Jag skippar mänsnacket. Pallar inte. Men hur mår ni folket? Jag är fortfarande skitszofren av att bara snacka med mig själv, lämna lite kommentarer så att jag inte känner mig så ensam. :( Man måste ju få respns från omvärlden...

Mee hungry.. :( Har typ ätit för lite igen, men jag har ingen apitit. Finns mat men inget som tilltalat mig. Skulle kunna rabbla upp 50 olika rätter och inte vilja smaka på något. :(.. men äta bör man annars dör man. Så vet jag inte längre. Gymmet stängde 2 timmar tidigare idag för att det är trettondagsafton eller något. ? . Jag kännr då ingen som firar det. Orka göra så att min dag blir felplanerad. Så Har jag skitont i Runkmuskeln, nej misstolka detta inte, men typ vid biceps. :( Tränat för hårt.  Jag orkar inte kamma mitt fluffiga hår? Kommer nog slitas snart.  Jag borde verkligen ta hand om allt oftare.  Om jag hade haft en man (läs inte man, utan typ man på engelska) så skulle livet vara mycket lättare. Man skulle kunna få massage och sånt oftare :O folk är ju skitsnåla! Orkar inte ens tänka på det. Jag är ju inte heller så generös men WTF? Jga känner mig som en nöt inne i en pralin asså :( .. ni förstår nog inte hur jag menar.


Peace :) ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Ninja

du är inte schizofren men jag är :D

2008-01-05 @ 16:30:43
Postat av: Emma

Vet du en sak? Dina inlägg är så jävla roliga! De får mig att le nu och som du säkert förstår så har jag inte lett så mycket på senaste tiden.... Skriv på Gabby ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback