Gott nytt 2008

Ja, detta blir mitt första inlägg i år! 1 Januari 2008! Känns lite skumt att för ett år sedan så hade jag ingen aning om vad som skulle hända mig. Saker som jag aldrig trodde skulle hända hände. Och det jag visste skulle hända blev inte alls så som jag tänkt mig. Några saker som är värda att nämna är till exempel avslutningsbalen i nian, sommarlovet, resan till brasilien, alla minnen med min familj som jag så sällan träffar och att börja i gymnasiet. Allt som skulle hända, hände men inte så som jag trodde. Men endå så är det skönt att veta att allt har gått bra. Det finns inget jag har ångrat mig ha gjort i år, fär alla val gav mig något bra.

Igår, (Nyårsafton), så hade jag inga planer att följa. Tänkte sitta hemma eftersom jag inte kunde lämna min syster ensam och dra ut och festa... så hä'r satt jag ocg tyckte synd om mig ocg Vale, min qkolkompis, eftersom vi bara satt hemma och inte alls hade kul. Så kom min mamma på att vi borde dra hela familjen hem till Vale och så kom taxin och vi drog iväg :) Alltid lika skönt med planer som ändras, till det bättre. Vi spelade mopnopol lite, och vi blev lite giriga och rånade banken efter ett tag så.. ja vi sket i det. Vid tolvslaget kramades vi och drack champagne! tihi. ;D  Det var mikn första nyår med min kompis som jag har kännt i snart 5 år!! =)

Jag undrar vad som kommer at hända under denna år, och mina förväntningar är riktigt höga. Jag hoppas att allt blir till det bättre och att mitt nyårslöfte håller sig! jag ska göra allt..<3

Gott nytt år allihop! Jag hoppas att det nya året känns lika lockande för er som för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback