Dance ;O

Ohshit. Vilken dag! Först vaknade jag astidigt för att typ fixa mitt hår, men det var kaos, fast aja. :) Så hade jag inget att göra i skolan? o.0 åkte helt i onödan egentligen, eller gjorde lite med religions uppgiften bara.

Sen började det roliga ^^, vi skulle till Dans Center och prova olika danser, det var öppet hus, så vi dansade (jag försökte mest dansa) dancehall,  hiphop/locking och typ house ;D haha locking visste jag inte ens fanns. Efter 3 pass på 45 min, var vi sluut. Asså shit va slut vi var! :O Nu sitter jag här och har ont i hela benen.. mest i låren, housen och locking var det jobbigaste :O.. okej, jag var nog bara amatör med iaf!

Nu ska jag typ dra och sova, eller nått, sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback