Tyska kottar i en mattechock.. o.0

Hej kära blogg.
Som vanligt är man skitzo och snackar med och till sig själv. Me dagen idag har varit chill En lugn fredag. Imorse vart jag glad över att det inte var något morgonmöte i skolan, :P Så jag gick upp 9, fixade mig och drog till skolan med 9.40 tåget ;D Väl inne i tåget träffade jag... (gissa), nej fel, Despina :D Greken, haha! Hon är fett snäll :)

Tyskalektion 10.30, skittråkigt utan Carro :( Fredagarna var liksom våra, Både tyska och digitalt bögeri tillsammans!! Saknar dem fredagarna :P Nu har vi tema istället, buhu. haha :P

Sedan begav jag mig till lunchen, :P maten var faktist helt okej, eller snarare god. Ringde Vale från skolans toa, där hon berättade att hon hade ramlat :( Poor baby <3.
 
Vi hade Tema efter lunchen, och filmen som vi skulle se satte inte igång, haha så några elever från pararellklassen försökte ordna det så att alla andra skulle hinna se och så att vi slutade tidigare (6), men.. det gick bara en lite stund, ljudet fuckade sig :)

Ja, så satte jag och Carro oss på plan 5 och pluggade, Batman kollade asmycket på henne 0.o, palla att han ska låtsas spela svår .P hahahaha!!!
image12

Kommentarer
Postat av: caroline

låsas vara svår? Han är svår!
Solbrännd, blind coh svår jackpot xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback