färgstänkta brallor.

Ja, idag var det är fartfylld men kort långvarig dag. Dagen började med att jag inte kunde sova, och inte heller vakna imorse. Smidigt. Men jag lyckades brotta mig utt ur sängen ocg typ snabbstäda lite. Trodde mamma skulle komma idag.

Kom till skolan, fick typ reda på (för andra gången) att vi skulle jobba med den skitiigatråkiga etikdagboken. jag orkar inte längre. Varför ska allt ta så mycket tid*? Värdefull tid.

Men hur som helst, jag kom på lite grejjer att skriva om, men jag är långt ifrån klar. Skulle ha idrott efter lunchen, men efter min korta nattsömn så valde jag att skippa idrottskläderna. Väl i skolan sa jag det till läraren, Erik, att jag inte skulle vara emd på idrotten, för trött. det skulle ju bli olovlig frånvaro. Efter 5 minuter kom jag på att jag hade tandläkartid samtidigt som idrotten, det blir lovlug frånvaro då 0.o.... (*jippieee*).. Ja men det var ju inte kul att slippa en lektion :P

Efter tandläkarbesöket drog jag till Rissne för att träffa Sandra. Vi skulle börja på en Tecking/Måleri-kurs idag. Det var liite idiotiska saker vi fick lära oss idag. (Gult och blått blir grönt), endå så ville en kille prova med blå och rött?.. asså neeej jag orkade inte. Tur att det fanns såna där kylskåpsmagneter med ord på som man kan leka med. "Jag har orgies" Fick jag till :) *glad*

Jag var fett hungrig också, köpte en "Donut", och äkliga rostade bönor innan kursen, sen lite innan :p ahha efter vår bussresa till Hallonbergen så ville jag ha en sån där energybar med hasselnötter, det var mums! .. Kursen var som sagt.. nja inga kommentarer, hoppas på bättre nästa gång. 9 tillfällen kvar. Efteråt fick jag hungerattack, ville äta allt. Men slutsligen så köpte jag en kanelbulle och festisar 3-pack, sandra fick en :)

Nu sitter jag här, boring at homeee, ska nog sova imorgon.

Saker att göra som jag har skrivit in i loggboken:
* Räkna matte (B) enligt planeringen
* Bli klar med etikdagboken
*Mytuppgiften
*nån skit till.. möööh! ORKA! :) men jag älskar Globen iaf :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback