do u want to be my valentine?, -no.

Årets oromantiskaste dag, allt blir frampressat och falskt. Jag föredrar impulsromantik, som inte har en tanke bakom, utan bara känslor. Såna där smågrejjer som man gör för varandra varje dag. Vad är romantik för mig? Jo, när jag biter dit i kinden för att du är så god, och du skrattar för att det kittlas, hihi, du låter som en liten söt kattunge eller nått :P så kramar du mig och håller om mig, och jag vet att det inte är för att du måste, utan för att du vill :) <3

Just  det är värt merän alla chokladaskar och rosor man kan få tag på.. Men det betyder inte att jag inte uppskattar rosor och choklad (A).. haha.

Jag hade matteprov idag, det gick åt helvete. Fick nog ett svagt G på den.. från MVG till G på 1  minut.. :P men vad ska jag göra åt det? får skylla mig skälv för att jag inte pluggade. Men.. MVG i MaA iaf :).. Aja, på nästa prov så ska det gå bättre, jag får plugga över lovet.. :P  Annars så går allt annat också åt skogen.. NK-Prov imorgon, och jag bloggar, TY-Läxa till imorgon, och jag bloggar. Men jag har kommit underfund med att det är viktigare att leva i nuet, en att slösa all tid på plugg. Även om jag pluggar arslet av mig iaf.. men ja, som ni ser så har jag ganska många dubbla budskap i mina yttrande. Lagom är bäst.

Kommentarer
Postat av: caroline

VArdags romantik är romantik, i dag är ett påtvingat faktum om att man bör älska varandra. det blri en stor fejk och alla ahr rött eller rosa på sig blö

Postat av: caroline

bara för att det finns en dag som hylalr det manliga könsorganet behlvs det inte finnas en för våra bröst gabbi inga fler dåliga traditioner nu!

2008-02-14 @ 23:31:58
URL: http://carolineiettnotskal.blogg.se
Postat av: caroline

haha jo precis, exakt min tanke att hyra ut min frigge som bordell.-.- 50 öre i h ät väldigt dåligt betalt i sådanna fall. men nej det var inte min tanke och va då rosa kläd kod?

äger en sak some rosa får jag ta med mig någon klädd i rosa då? xD

2008-02-15 @ 08:15:50
URL: http://carolineiettnotskal.blogg.se
Postat av: Emma

Satt och tänkte på våra tyska lektioner idag på min nya tyska lektion, vad kul vi hade med underbara virriga Doris och när vale försökte rita en gaffel fast jag tyckte att det såg ut som ett mål. Haha fan så kul vi hade. Saknar det lite, saknar er lite :P Jag har för stor klass i tyska nu!! :P:P

Ha det bra nu!
Puss!

2008-03-06 @ 20:16:20
URL: http://emmaleinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback