Uppdatering

Skriva för webben inspirerar KG elever
Att man ska få med huvudinnehållet i rubriken har jag fått lära mig på skriva för webben kusen som några av oss KG elever går på. Allt babbel har nog lyckats knapra sig in i min hjärnvävnad något,

Snygga föreläsare lär ut bättre
Babbel är det första jag här när jag ser en ovårdad mindre snygg person föreläsa. Vi kan inte ro för att vi lär oss mindre när vi är ointresserade. Pilla hit snyggingar så lär alla sig mer!

Gabriella tycker om ironi
Jag skrattar ofta åt mig själv, och jag har dålig humor.

_____

Varför blir jag ofta dålig med uppdateringen?
1. Inga kommentarer
2. Inget att skriva om
3. Inget bra nick till wordpress som jag eventuellt snarast ska byta till pga designen
3. Jag har det bra utan blogg
3. Jag upprepade nyss 3 tre gånger.
_____

Män är sliskiga. Tror inte på undantag. De vill bazz, bazz och bazz. Hur fan kan de tro att de kan få en till chans? Sorry dudes. One shot, one opportunityyy.


MVH

Gabriella

* btw väldigt oseriöst inlägg, pedagogik har inget med utseende att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback