:) natti

Haha! Ja folks. Long time no see :) Har typ gjort allt annat än sådant jag borde göra idag :D men det är tanken som räknas.

Jag såg en väldigt snygg kille på tåget imorse. Jag tänkte typ lägga in en stöt, men vet i vad? Den sexiga killen var en brud? WTF! Vad händer med världen? :( Varför tänder jag på emokilar som visar sig vara brudar?

Skaffade linser igår, :P Kändes bra till en början men bara att komma hem skrek det FAIL opm dem. Ena sprack, och sved. Jag toh ur den, och fick hämta nya idag. Skumt att de inte ens kollqade till den gamla :S bra att folk litar på en. Naiva människor, KOm till skolan och skulle sätta i dem då, ain in daa aaass, tappade linsen i golvet ;D ahhaha Tänkte på alla filmer då folk säger: Oj jag tappade min lins!, och typ bara vill byta samtalsämne, men ja, man kunde faktist tappa sin lins:P Efter massa krångel i skolans lilla toalett, så hittade jag den. sköljde den och fick til slut in dem. SKÖNT. Men så märkte jag att det är fel styka, Satte på mig glasögon och shiittt vad bra man kan se :S Linser + Glasögon YAY. Hahahah, men ska nog snacka med dem, om man kan se bättre med glasöhonen uutanpå så måste dem ju vara fel visst?

Nu ger jag mig av till sängen, fattar inte att min tunna madrass alltid ligger halvvägs ner till govet när jag vaknar på morgonen, vrider mig på ett konstigt sätt och allt ramlar ner :S Aja, fårse om jag vaknar på sängen imorgon.

Pussination!

Kommentarer
Postat av: caroline

Hahaah, har samma problem. men gör lita halv ont om jag hamnar på golvet. xD
df behöver jag ett element av två anledningar
1.) håller mig varm och tar upp plats
2.) så tungta att madrassen ligger kvar

blev två och en halv anledning men i alla fall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback