En Jolt tack!

Ja folks. Nu så har jag blivit en av er. Coca cola i all ära, men 2x koffein gör skillnad. Jag är inget fan av koffeindrycker men det här blir man speedad av xD Haha! Lite känslig kanske?

image45

Dagen började chill, men jag orkade inte plugga i skolan. Gaah Ma B SUGER :D. Sen så drog vi till stadsbiblioteket och fixade bibliotekskort så att vi kan nörda vidare. Lite shopping blev det också :) Gjorde av med hela 79 kr! typ 30 kr kvar på kontot ;D.. om ni vill så kan ni lägga in lite pengar och stödja "Gabbys pengarfond". Pengarna ska gå till allt från graf-ritande räknare och nagellack!

Jag och snart en Jolt senare
image44
Tack Carro och Jocke som fick mig att dricka denna underbara dryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback